× Jak podoba Ci się nasz nowy sklep w Polsce, przekaż nam swoją opinię. tutaj
Bezpłatna dostawa dla wszystkich powyższych zamówień 49,00 €

WIEDZA

Smoothie vs. Smoothie Bowl vs. Shake

Smoothie vs. Smoothie Bowls

Są kolorowe, zrobione z owoców i warzyw, smakują niesamowicie pysznie i są bardzo zdrowe! Zdjęcia pięknie przygotowanych smoothie lub smoothie bowls można teraz znaleźć wszędzie w mediach społecznościowych. W tym artykule dowiesz się, czym różnią się od siebie smoothie i smoothie bowls oraz jakie korzyści Ci oferują.

Jaka jest różnica między smoothie a smoothie bowls?

Zasadniczo oba różnią się konsystencją i konsumpcją. Smoothies pije się, ponieważ są one bardziej płynne niż smoothie bowls. Smoothies są szczególnie polecane jako zdrowy napój energetyczny między sportami lub po ciężkim treningu.
Smoothie bowls, z drugiej strony, są podawane w misce, ponieważ są znacznie gęstsze. Dlatego nazywa się je również "smoothies na łyżkę". Ze zdrową miską na śniadanie, możesz zacząć dzień dobrze nasycony i pełen energii! Ponieważ miseczki są bardziej kremowe i jedzone wolniej, dłużej pozostajesz syty. Potwierdzają to również badania, które mówią, że powoli spożywane, łyżką posiłki utrzymują sytość dłużej niż posiłki wypijane (1).

Aby uzyskać konsystencję smoothie bowl przypominającą owsiankę, możesz dodać nieco mniej wody. Jogurt i mleko mogą być również użyte do zagęszczenia smoothie bowl.
Przygotowując smoothie, upewnij się, że dodajesz wystarczającą ilość płynu, aby ułatwić picie smoothie w podróży
.

W przeciwnym razie, smoothie i smoothie bowls przygotowuje się w podobny sposób. Możesz wykorzystać wszystkie owoce i warzywa, które lubisz. Oba rodzaje można przygotować w wysokiej jakości mikserze stojącym lub w niedrogim blenderze ręcznym. Najlepszą rzeczą w smoothie bowls jest piękna i pyszna polewa: orzechy, wiórki kokosowe i nasiona chia, na przykład, są odpowiednie do tego. Ponadto dzięki naszym superfoods, takim jakalgi czyjagody goji, otrzymujesz dodatkowy błonnik, który utrzymuje Cię w dobrej kondycji i zdrowiu oraz wspomaga trawienie. Aby uzyskać jeszcze zdrowszy i bardziej zielony smoothie, możesz dodać naszsproszkowany jarmuż.

Smoothie vs. Shakes

Oprócz smoothie,koktajle proteinowe nadają się również do uzupełnienia energii po lub przed ciężkim treningiem.
Oprócz wielu witamin i ważnych składników odżywczych, które organizm przyswaja dzięki zdrowym smoothie, bardzo ważne są również białka. To dlatego wielu sportowców pije koktajle proteinowe, aby zwiększyć swoją wydajność. Niektórzy używają koktajli proteinowych, aby schudnąć i zbudować mięśnie. Koktajle proteinowe są dostępne w postaci gotowej w supermarketach lub można je wymieszać zbiałkiem w proszku. Jeśli chcesz przygotować shake proteinowy w domu, wszystko czego potrzebujesz to białko w proszku, które możesz wymieszać z wodą lub mlekiem. Białko w proszku składa się z białek zwierzęcych, takich jak białko serwatkowe lub białek roślinnych, takich jak białkagrochu lubkonopi. Koktajle proteinowe są bardzo łatwe w przygotowaniu i dostarczają organizmowi białek, z których części organizm nie jest w stanie sam wyprodukować. Domowe smoothie i smoothie bowls zajmują trochę więcej czasu, ale dostarczają wielu witamin i zdrowych składników odżywczych. Aby uzyskać to, co najlepsze z obu światów, wymieszaj trochę białka w proszku w swoim smoothie lub smoothie bowl, aby połączyć korzyści płynące z każdego z nich. W naszym sklepie internetowym znajdziesz również różne proszki białkowe na bazie roślin, takie jakbiałko ryżowe lub nasz wegańskizestaw fitness, z których możesz przygotować pyszne koktajle.

Zdrowe przepisy na smoothie i smoothie bowls

Jeśli masz już ochotę na smoothies, oto kilka pysznych przepisów dla Ciebie!
Przepisy na smoothie:
Smoothie Bowl Recipes:

FAQs

Po co w ogóle pić zielone smoothie?
Chciałbyś spróbować zielonego smoothie, ale jesteś sceptycznie nastawiony? Następnie przygotuj smoothie sam, abyś wiedział, co się w nim znajduje. Zasadniczo, zielone smoothies są wykonane z zielonych owoców i warzyw, takich jak liście szpinaku, jarmuż i jabłka. Nawet jeśli warzywa w smoothie zniechęcają Cię do jego spróbowania: Zielone warzywa zawierają wiele ważnych witamin, minerałów, drugorzędnych związków roślinnych, które są korzystne dla zdrowej diety.

Jak mogę osłodzić moje smoothie lub smoothie bowl?
Jeśli chcesz nieco osłodzić swoje smoothie lub smoothie bowl, a nie chcesz używać cukru przemysłowego, możesz użyć zamienników cukru, takich jak miód, namoczone daktyle lub erytrytol. Wybór zdrowychsubstytutów cukru znajdziesz w naszym sklepie internetowym.

Źródło:

(1) https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22095116/

  • Tagi:
  • Health