× Jak podoba Ci się nasz nowy sklep w Polsce, przekaż nam swoją opinię. tutaj
Versandkostenfrei ab 59€
Versandkostenfrei ab 59€
Bezpłatna dostawa dla wszystkich powyższych zamówień 59,00 €

Kim jesteśmy?

Dzisiaj, dla odmiany, nie chcemy informować Was o superfoods i zdrowym stylu życia, ale zamiast tego przekażemy Wam kilka informacji o nas jako firmie!

Nasza historia

Vattenfall war bei uns im Lager zu Besuch und hat einen ganz genauen Blick hinter die Kulissen von nur.fit geworfen. Zum ganzen Video gehts hier: 

Nasza historia

Założycielem firmy jest Aeneas Wilkening, który podczas studiów intensywnie studiował dietetykę, aby znaleźć sposób na zdrowe odżywianie w prosty sposób i bez większego wysiłku. Około 10 lat temu wyrosła z tego firma Nurafit GmbH, której pierwszym produktem była sproszkowana trawa z młodego jęczmienia. Mimo że nie ma nic złego w okazjonalnym jedzeniu śmieciowym, zwłaszcza w studenckim stylu życia, chciał on bardziej świadomie zrównoważyć pizzę, kebaby i hamburgery.

Szczególnie interesowało go wszystko, co ma związek z superfoods i proszkami roślinnymi. Nie jest przypadkiem, że wysokiej jakości produkty roślinne w formie proszku były jednymi z pierwszych w naszym asortymencie. Ponieważ można je szczególnie dobrze wykorzystać w koktajlach i smoothie, które już wtedy Eneasz lubił sam przygotowywać. W miarę jak nasz zespół stopniowo się powiększał, zdobywaliśmy coraz więcej różnych spojrzeń na superfoods, które inspirowały nas i pomagały nam w dalszym rozwoju naszej oferty.

Zespół dzisiaj

Tymczasem Aeneas Wilkening, Patrick Wosnitza, Alfredo Jimenez inclusic pracują nad tym, aby oferować zdrowe odżywianie w sposób możliwie prosty, zrównoważony i uczciwy . Obecnie asortyment produktów nur.fit obejmuje około 30 czystych proszków roślinnych, naturalnych cukrów i innych superfoods.

Team nur.fit składa się obecnie z pracowników z całego świata, których połączyła pasja do zdrowego odżywiania.
W ciągu tych 10 lat nie tylko rozwinął się nasz zespół i nasze produkty, ale również jasno zdefiniowane zostały nasze wartości. Nie tylko jakość jest naszym priorytetem, ale także nasza mentalność "only.fair ", którą kierujemy się każdego dnia. Na tej podstawie stworzyliśmy następujące 4 filary, na których się opieramy:

tylko.zrównoważony

Nasz zrównoważony rozwój zaczyna się już od opakowania naszych produktów: nie używamy żadnych konserwantów, ale maksymalizujemy okres przydatności do spożycia poprzez opakowanie - co oczywiście powoduje mniej odpadów.

tylko.regionalne

Szczególną wagę przywiązujemy do jakości naszego asortymentu, a przede wszystkim do działań zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju. Dlatego wszystkie produkty pozyskujemy, o ile to możliwe, bezpośrednio od niemieckich rolników.

tylko.przezroczysty

Niestety, niektóre produkty po prostu nie rosną na naszym podwórku i tego się trzymamy. Jednak ważne jest dla nas, że również tutaj wszystko jest tylko fair. Nasz łańcuch dostaw jest w pełni kontrolowany i ekologiczny zgodnie z rozporządzeniem UE w sprawie rolnictwa ekologicznego. Ponadto u nas po prostu wiesz, co jest w środku. Nasze produkty są w 100% raw food quality, wegańskie i nie zawierają żadnych dodatków.

tylko.społeczny

"fair pakt" - pieczęć z sercem w środku
Ważna jest dla nas nie tylko zawartość naszych opakowań, ale także wszystko, co znajduje się wokół nich. Nasze produkty są tradycyjnie pakowane i wysyłane w Bremen. Szczególne jest to, że każdy z naszych produktów jest "uczciwie zapakowany" z troską i miłością przez osoby niepełnosprawne. Odbywa się to wWerkstatt Bremen, przedsiębiorstwie non-profit zatrudniającym ponad 2000 pracowników, które wyróżnia się przede wszystkim pełną szacunku współpracą i opracowaniem sprawiedliwego procesu produkcyjnego .

Nie jesteśmy superbohaterami, którzy uczynią Twój system odpornościowy nietykalnym i zamienią Cię w Roszpunkę dzięki trawie jęczmiennej. Naszym zadaniem jest po prostu zrobienieczegoś pozytywnego dla Państwa i Państwa zdrowia, i to w sposób uczciwy.

Ścieżka nur.fit i Nurafit.

Skoro już mówimy o sobie jako o firmie, to równie dobrze możemy powiedzieć, dlaczego nasze superfoods były kiedyś oznaczone jako"Nurafit" zamiast "nur.fit".Nurafit to nasza nazwa, a dokładniej nazwa naszej firmy: Nurafit GmbH. Jak już wspomnieliśmy, jest to nasza nazwa od momentu założenia firmy w 2012 roku i tak też przez pewien czas nazywaliśmy nasz asortyment produktów. Z czasem jednak wym yśliliśmywłasną, nieco inną nazwę dla samej marki. W ten sposób powstały produkty nur.fit, które dziś możecie Państwo u nas kupić.

Dlaczego więc nazwa only.fit?

Staje się jasne: od samego początku nasz asortyment rozwijał się wokół produktów, które sami znaleźliśmy, opracowaliśmy, a następnie z dumą zaoferowaliśmy do sprzedaży zgodnie z naszym własnym entuzjazmem. Żaden aspekt gotowego produktu nie jest pomijany. Jesteśmy pasjonatami jakości, warunków uprawy i zdrowych właściwości naszych superfoods i zawsze stawiamy sobie wyzwanie, aby oferować je po możliwie najkorzystniejszej cenie. Krótko mówiąc: powinno być tylko zdrowo, tylko dobrze i tylko sprawiedliwie. Co prowadzi nas z powrotem do inspiracji dla nazwy produktów nur.fit. Tę grę słów znajdziesz również w naszych aktualnych kategoriachtylko.szczupła, tylko.piękna, tylko.silna itylko.zdrowa. Nazwa nur.fit była wtedy dla nas idealnym wyborem dla nazwy marki. Bo lubimy wspierać Was w byciu just.fit i bo bliska jest nam nazwa naszej firmy Nurafit, która towarzyszy nam od tak dawna.

Mamy nadzieję, że udało nam się Państwa zaskoczyć kilkoma informacjami, niezależnie od tego, czy ufają nam Państwo od dawna, czekają na swoje pierwsze zamówienie, czy też dopiero nas odkryli. W przyszłości będziemy nadal oferować wysokiej jakości produkty ziołowe i nadal będziemy się rozwijać dla Ciebie!
Byłoby wspaniale, gdybyś nadal był jego częścią, nawet najlepsze superfoods będą dostępne dla Ciebie!

Wszystkiego najlepszego, wasza spółka Nurafit GmbH!

100 jakości organiczny 100naturalne GMOFree

Co nas wyróżnia pod względem zrównoważonego rozwoju?

Staramy się przywiązywać dużą wagę do krótkich tras dostaw oraz zrównoważonej logistyki i pakowania. Nawet jeśli oczywiście niektóre produkty są importowane z krajów spoza UE, nasz asortyment z regionalnych upraw stale rósł z biegiem czasu.